Сайт вчителя інформатики
Григоренка Сергія Васильовича

Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Інформація
  • Автор: Admin
  • Дата: 1-09-2015, 14:14
1-09-2015, 14:14

Конспект до уроку "Об’єкти та події"

Категорія: 6 клас (Й. Я. Ривкінд) // Конспекти уроків





Урок №1
Тема уроку "Об’єкти та події"

Інформація
  • Автор: Admin
  • Дата: 6-09-2015, 14:14
6-09-2015, 14:14

Конспект до уроку "Поняття команди. Команди і виконавці"

Категорія: 6 клас (Й. Я. Ривкінд) // Конспекти уроків




Урок №2
Тема уроку "Поняття команди. Команди і виконавці"

Інформація
  • Автор: Admin
  • Дата: 13-09-2015, 14:16
13-09-2015, 14:16

Конспект до уроку "Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів"

Категорія: 6 клас (Й. Я. Ривкінд) // Конспекти уроків





Урок №3
Тема уроку "Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів "

Інформація
  • Автор: Admin
  • Дата: 20-09-2015, 14:27
20-09-2015, 14:27

Конспект до уроку "Форми подання алгоритмів"

Категорія: 6 клас (Й. Я. Ривкінд) // Конспекти уроків





Урок №4
Тема уроку "Форми подання алгоритмів"

Інформація
  • Автор: Admin
  • Дата: 26-09-2015, 14:28
26-09-2015, 14:28

Конспект до уроку "Практична робота №1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів"

Категорія: 6 клас (Й. Я. Ривкінд) // Конспекти уроків





Урок №5
Тема уроку "Практична робота №1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів"

Інформація
  • Автор: Admin
  • Дата: 5-10-2015, 14:29
5-10-2015, 14:29

Конспект до уроку "Алгоритми в нашому житті"

Категорія: 6 клас (Й. Я. Ривкінд) // Конспекти уроків





Урок №6
Тема уроку "Алгоритми в нашому житті"

Інформація
  • Автор: Admin
  • Дата: 11-10-2015, 14:30
11-10-2015, 14:30

Конспект до уроку "Практична робота №2. Складання алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання"

Категорія: 6 клас (Й. Я. Ривкінд) // Конспекти уроків





Урок №7
Тема уроку "Практична робота №2. Складання алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів"

Назад Вперед
^